Czcionka: Kontrast:


Elektroniczna rejestracja pacjenta

Informacje Ogólne

Szanowni Państwo

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy możliwość rezerwacji terminu wizyt do poradni specjalistycznych drogą elektroniczną. Celem elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz możliwość umówienia się na wybrane godziny - bez konieczności wychodzenia z domu. Mamy nadzieję, że wprowadzone udogodnienia usprawnią obsługę i ułatwią kontakt z naszą jednostką. Podczas rejestracji prosimy o podanie prawidłowego adresu e-mail, ponieważ drogą elektroniczną będziecie Państwo otrzymywać informację o rezerwacji zaproponowanego terminu wizyty.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług

 

W jaki sposób zarejestrować się do poradni za pomocą eRejestracji

Aby uzyskać dostęp do serwisu e-Rejestracja należy:

1. W zakładce e - Rejestracja wybrać ikonę Załóż konto.
2. Ustalić nazwę użytkownika (login) i hasło oraz uzupełnić wszystkie pola prawidłowymi danymi.
3. Przepisać kod z obrazka oraz zapoznać się z obowiązkiem informacyjnym i regulaminem korzystania z serwisu.
4. Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie utworzenia konta.
5. Ze względów bezpieczeństwa po dokonaniu rejestracji należy ją potwierdzić poprzez kliknięcie na link aktywacyjny - dostępny w wiadomości wysłanej na adres e-mail użytkownika.
6. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto zostanie aktywowane.

 

Zapis na wizytę w poradni

Aby umówić wizytę należy się zalogować i przejść do zakładki Umów się a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Po umówieniu terminu użytkownik otrzymuje na adres e-mail informację o zaplanowanej wizycie.

Uwaga!
    • Ze względów organizacyjnych poprzez system e-Rejestracja można umawiać się tylko na wybrane godziny pracy poradni. W przypadku braku wolnych terminów w systemie proszę o kontakt z rejestracją: osobisty lub telefoniczny pod numerem telefonu 74 887 71 55.
    • W przypadku dwukrotnego niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty) konto w aplikacji e - Rejestracja może zostać zablokowane.
    • Po utworzeniu konta i zalogowaniu się użytkownik ma możliwość umawiania wizyt, a także przeglądania historii zapisów do poszczególnych poradni, edytowania danych osobowych, a także zmiany hasła.
    • Założenie konta umożliwia wielokrotne rejestrowanie pacjenta bez potrzeby ponownego podawania danych.

 

Twoja przeglądarka może nie wyswietlać strony poprawnie!
Zalecane są:
Niezalogowany | Portal pacjenta

W ramach aplikacji stosowane są pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies.
Więcej informacji w regulaminie i na stronie wszystkoociasteczkach.pl

Zamknij